31 augusti 2011

Avklarat möte och sysslolös

Mötet idag gick bara bra. Förhoppningsvis har de hittat en kontaktfamilj den här veckan eller nästa. Jag ska även ha möte en gång i veckan med en hempedagog för att kunna bolla tankar och funderingar med, och som kan finnas där och lyssna och ge råd om det behövs. Min handläggare tyckte att hela situationen utvecklas hela tiden till det bättre.

När de hade gått så åt jag lunch och konstaterade att jag inte var det minsta trött. Så jag har fixat och donat lite till här hemma, och nu funderar jag på att gå och städa badrummet innan Maja kommer hem. Eller så sitter jag kvar här och slösurfar, lyssnar på Eminem och njuter av att göra ingenting.



Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Vad är "hempedagog" för något? Lycka till med kontaktfamilj. Hoppas det blir en bra. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...