01 augusti 2011

Ny månad, ny vecka, nya tag

Idag är huvudet inte riktigt med känner jag. Det tog en evighet innan jag somnade igår, och sen vaknade jag med jämna mellanrum under natten. Men kroppen känns utvilad i alla fall.

Idag blir det en promenad till Lidl för mjölk, frukt och grönsaker. Det vore kul att räkna ut hur mycket pengar jag spenderar i månaden på det, eller så skulle det bara vara deprimerande.

Mer än så har jag inte planerat idag. Jag lärde mig ifrån igår, även om jag säkert har glömt det om några dagar. Jag gör det vardagliga här hemma, och finns det ork till annat efter så gör jag det. Jag måste lära mig att lyssna på kroppen. 

Frukostkaffet är uppdrucket och jag ska ta och börja göra mig i ordning. Men först ska jag se till att trollen placeras vid köksbordet och får i sig frukost.



Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...