23 augusti 2011

Tisdag och kan inte komma på en rubrik

Vi hade tydligen haft strömavbrott igen i natt upptäckte jag när jag klev upp i morse. Alla digitala klockor stod på 0. Men värst var att internet inte ville gå igång. Tur att man har mobilt bredband också. Men så fort jag hade fått i mig en mugg med kaffe så hade jag energi till att få i ordning på det.

Idag är det fullt upp, som hela veckan. Efter att jag har lämnat Leo ska jag till ICA och veckohandla. Sen hem och lämna av allting och sen iväg till familjerätten och träffa trollens pappa. Vad vi nu ska göra där. När tiden bokades var ju tanken att vi skulle göra ett umgängesschema, men det känns ju inte aktuellt nu när han inte ens kan få iväg ett brev i tid. Mamma ska i alla fall följa med så jag har lite stöd.

Sen blir det därifrån till fastighetsbolagets kontor för att byta Majas tagg som slutat att fungera. Efter det en promenad till Lidl och veckohandla där också och sen hem för en sen lunch.

Och idag är Majas första, riktiga skoldag. Hon ville gå till skolan i pyjamas redan när hon klev upp. Så det ska verkligen bli kul att få höra henne berätta om allt när hon kommer hem i eftermiddag.



Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Mammabea sa...

skriva anmälningar? Min syster vart anmäld av någon via mail till soc. Hon har möte på onsdag då får hon veta mer. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...