16 augusti 2011

Tisdag och möte

I morse var det tugnt att komma upp när alarmet ringde. Min sömnmedicin börjar att tappa effekt så det tog ett bra tag innan jag somnade.

Idag ska jag till min nya samtalskontakt. Jag vill inte, även om jag själv inser att jag behöver. Jag vill inte behöva börja om. Och jag trivdes så bra med min förra samtalskontakt att jag har svårt att se att jag kommer att trivas med min nya.

Trollen har fått i sig frukost och är redo för dagen, och jag ska se till att få på mig lite kläder innan det är dags att lämna Leo på dagis.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

FotnotsMaja sa...

Gillar din design verkligen! :)
Jättefin!
Ha en bra dag!
Hälsningar
Maja

Linda aka Javamorsan sa...

Hoppas det gick bra idag Kram

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Varför kan du inte ha samma samtalskontakt som innan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...