02 september 2011

Det är tanken som räknas

Jag hade tänkt att skriva ett långt inlägg med massor med bilder om hur trevligt jag och Leo har haft det idag. För det har vi ju haft.

Men sen så slog den stora tröttheten till. Jag har bara kunnat vila en gång den här veckan. Vanligt folk förstår inte riktigt det där med att jag måste vila varje dag. Det låter ju inte klokt, och det håller jag med om.

Men när det är mycket runt omkring så blir det en yttre stress, och då blir jag totalt slut dygnet runt. Och med två barn hemma så är det alltid mycket runt omkring, ibland mer, ibland mindre. En del av min problematik med borderline, den otroliga stresskänsligheten.

Så som sagt, tanken var att skriva ett långt inlägg om vad jag och Leo har gjort idag. Men så slog tröttheten till så ni får nöja er med två bilder ifrån när vi bakade.

Slutresultatet blev 40 st frukostbullar




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...