06 september 2011

Manisk

Jo, jag har ju en förmåga att bli det när jag väl bestämt mig för nåt.

Igår började jag fundera på att skaffa en egen domän till bloggen. På väg till Lidl bestämde jag mig och när jag kom hem fixade jag det.

Sen skulle jag sätta igång med hemmet, men självklart ville jag pilla med bloggen. Och så blev det lite till.

Och nu har Maja kommit hem, om nästan en timma ska jag hämta Leo och det enda jag hunnit med är att rulla cigg.

Och när allt är klart med nya bloggen lovar jag att säga till vart ni hittar den.

Dags att sätta fart här hemma nu alltså.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Eriiza sa...

Funderar också på egen domän, men kostar inte det en massa ? =/
Är inte jätte rik. ;D

Eriiza sa...

Aha, men det är nog för dyrt för mig ändå. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...