05 september 2011

Tröttmåndag

Idag ville jag inte upp när alarmet ringde klockan sex, så jag snoozade 20 min och hann precis gå ut för morgonciggen och hälla upp kaffe innan det var dags att gå in och väcka Maja. Mamma ringde igår när jag var ute för god natt-ciggen, och vi kan ju inte prata i bara tio minuter. Vi pratade drygt en timma, så det blev lite sent i säng.

Idag blir det veckohandling efter att jag har lämnat Leo. Sen hem och fixa och dona och ringa lite samtal. Har jag tur, så hinner jag vila en stund efter lunchen. Hela kroppen skriker om vila så jag ska verkligen försöka se till att det finns tid för det.

Måste ringa om handfatet inne på toaletten, igen. Det slammar igen ungefär en gång i månaden, och vi har inte lyckats lista ut varför, eller vad det är. Det enda vi gör där inne är ju borstar tänderna och tvättar händerna. Men ändå så kommer det något som ser ut som blött lössnus och täpper till.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

>För en gångs skull klev jag upp i tid och var dessutom pigg idag :)

Hoppas du får en fin dag Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...