10 augusti 2007

Ledsen i ögat

I stort sett varje kväll pratar jag med J i telefon innan det är dags att sova. Vi pratar lätt bort två timmar utan att märka hur fort tiden går.

Igår ringde jag tidigt för han ville säga hej då, han skulle ut en sväng, men ville att jag skulle sitta uppe och vänta så vi kunde prata när han kom hem. Det var lite svårt att bestämma sig, jag var tvungen att gå upp tidigt i dag. Men, J är min sötnos, så jag höll mig uppe. Och höll mig uppe, och höll mig uppe. Klockan 3 får jag ett samtal om att han blir lite sen. Klockan 4 kommer hans lovely kombo T online på msn och säger godnatt. Fortfarande ingen J. Lilith blir ledsen och går och lägger sig.

Vaknar klockan sju, ser ett långt förlåt på msn, läser, svarar och går och lägger mig igen. Vaknar för en timma sen. Ingen J på msn. Enligt T är deras nät nere. Messar J att han ska ringa, ingen J ringer. Det passar mitt humör att det regnar ute idag. Men sen ser jag i inlägget under världens sötaste kommentar. Och jag smälter. Jag smälter alltid för J.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...