18 februari 2008

Ny vecka, nya tag

Igår gjorde jag en chockerande upptäckt. Jag har ett par jeans som jag på över ett år inte ens fått över höfterna. Igår tänkte jag prova dem, bara för skojs skull. Och vet ni vad? De passar!! Så nu ska jag se till att de fortsätter att passa. Dagen startades med en rask promenad, och sen frukost. Ja hör och häpna. I morgon blir det gymet också. Få se hur länge den här träningsivern håller i sig. Min viktnedgång beror ju mest på allt strul med K och finaste den sista tiden. Men jag tänkte se till att hålla den här vikten även när jag mår bra.

Och ännu en sak att häpna över. Idag var jag vaken två timmar innan jag ens tänkte en tanke på finaste. Det, mina damer och herrar, är för mig ett riktigt framsteg.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...