15 december 2008

Gäsp


Jag kan inte minnas när jag var så här trött sist. I går låg jag i soffan och tittade på Gossip Girl, och somnade. Klockan var inte ens halv åtta. Så klockan åtta låg jag i sängen och sov så sött.

Strax efter tio kom Maja in och ville sova hos mig, så jag stoppade om henne och sen somnade jag på en gång igen.

Leo kom in till mig i morse runt halv sju, och jag var precis lika trött som när jag somnade i soffan i går kväll. Det tog säkert en kvart för mig att ens klara av att öppna ögonen.

Och jag är ändå van med lite sömn. Mina sömnproblem gör att kroppen är konstant trött, och har varit sen jag var liten. Jag kan inte ens minnas sist jag somnade fort utan sömntabletter. Till och med med sömntabletter så tar det ett tag för kroppen att komma till ro. Men nu däckar jag nästan innan huvudet landat på kudden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...