31 januari 2009

Städning och familjen Svensson


Jag hatar att städa. Av hela mitt hjärta. Endå så gör jag det dagligen. I min familj räcker det inte med en städdag. Med tre barn, varav två dagisbarn, och en katt som gillar att håra stora tussar med päls är det daglig städning som gäller. Men nu har jag hittat nåt som gör det hela lite lättare. Jag kopplar datorn till tvn, drar på alla mina konserter med Eminem och sen är det bara att tuta och köra.

Och i eftermiddag kommer Kalle för att vara social. Vi ska äta paj och dricka kaffe, och jag tänkte bjuda honom på middag också. Vi kommer att se ut som familjen Svensson. Det är väl bara att dra ner några avsnitt av På spåret, eller Let’s dance eller nåt, så är svenssonbilden komplett.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...