01 februari 2009

Söndag

Idag ska jag göra saker. Det är ovanligt. Eller ja, hemma fixas och pysslas det konstant, men idag ska jag utanför hemmet. Vilket äventyr. Först ska jag ner på stan och fixa ett träningskort, köpa present till bästa Kalle, hem till bästa Kalle, sen hem till moster och bli bjuden på mat och spela backgammon.

Fast Kalle är lite elak, jag frågade honom vad han önskade sig, och det var mest fred på jorden, ingen svält, rädda alla djur som far illa osv osv. Då har jag bara en liten fråga, hur slår man in ett sånt paket? Det lär gå åt massor med tejp och snöre. Inte ens jag som är paketberoende och älskar att pyssla ihop originella paket har så mycket snöre och tejp. Funderar på att köpa honom ett medlemsskap på friskis bara för att. Så kan vi träna step up tillsammans.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...