14 februari 2009

Sökningar

Jag älskar att se vilka sökningar ni gjort för att hamna här. Ni är konstiga människor som läser min blogg måste jag säga.

  • benzo stilnoct (Nej, stilnoct innehåller inte benzo, testa att kolla apoteket.se nästa gång och läs det verksamma ämnet)


  • mitt i natten (exakt vad är du ute efter med den sökningen?)


  • när sofia dansar go-go (är du ute efter musiken eller texten föreslår jag att du lägger till det i sökningen nästa gång, det här är en av de vanligaste sökningarna för att hamna här.)


  • tv bänk (också ett av de mest sökta för att hamna här, och precis som här, i 90% av fallen totalt särskrivet.)


  • gör hjärtan på facebook (Hej fjortis! Men det finns säkert en app för sånt också. Annars kan du testa det klassiska <3)


  • orkeslös konstig känsla i magen (Ring vårdcentralen)


Och ja, jag har absolut inget att skriva om, så därför fick ni det här totalt menlösa inlägget.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...