10 februari 2009

Stress

Eftermiddagen känns lite stressig måste jag säga. Ska strax iväg och hämta trollen. Sen är det raka vägen hem för att börja förbereda maten samtidigt som jag diskar undan morgonens disk. Det har jag inte kunnat göra tidigare, eftersom vattnet varit avstängt hela dagen. Sen ska vi äta, och där nån gång kommer mamma och ska vara barnvakt åt småtrollen, eftersom Rasmus har öppet hus på skolan ikväll. Så att så fort mamma kommit ska jag iväg med första bästa buss dit. Det slutar väl runt klockan sju, så jag är hemma någon gång runt klockan åtta hoppas jag. Och då ska jag ta itu med disken efter middagen, hänga upp en maskin med tvätt som får gå medans jag är iväg, och nån gång där ska jag hinna varva ner innan det är dags för sängen också. Jag HATAR verkligen när mina dagar avviker från rutinen. Då går hela jag sönder.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...