06 oktober 2009

Dött

Usch vad jag bloggar oregelbundet. Men det händer inte så mycket i min lilla bubbla för tillfället så det blir bara en massa tråk att skriva om. Eller ja, jag tycker ju inte att det är tråk, jag älskar mitt liv, men det vore nog rätt tråkigt att läsa om.

Vi lallar runt här hemma hela familjen mest och bara är. Med undantag av när Maja är trött och beter sig som en emofjortis med svår pms. Och med undantag av Leos utbrott av treårstrots. Rasmus är lika harmonisk som alltid, och enligt Maja så är jag och I kära. Hon har så rätt så. Jag är så där härligt kär som man var i högstadiet, bara att nu går det inte över på en vecka som det gjorde då. Trots våran historia på 17 år bakåt, så är det ändå som en helt ny bekantskap på ett sätt.

Och för några dagar sen fick jag en tidig födelsedagspresent, ett nytt databord. Precis ett sånt som jag har velat ha, men inte haft råd med. Har varit avundsjuk på syrran i en evighet för hennes stora fina, och nu har jag också ett. Enda problemet är att på mitt gamla bord hade jag en massa hyllor, det har jag inte nu. Så för tillfället är det som fanns på databordet utspritt lite här och där. Ska försöka hitta billiga hyllor att skruva upp.

Ni ser, det händer inget spännande alls i mitt liv för tillfället, och det är så underbart.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...