15 februari 2010

Isbit

Av någon anledning började jag att frysa något fruktansvärt efter att ha varit på apoteket och hämtat ut mina nya sexpiller. Hällde i mig två muggar kaffe när jag kom hem men det hjälpte inte det minsta. Sen kröp jag ner i sängen under filten men det hjälpte inte heller.

Men nu har jag hittat lösningen. Jag sitter i soffan under två filtar, med tjocka mysbyxor, sonens fodrade tofflor och två tjocka tröjor. Det här är första gången sen apoteket som det inte känns som om jag rullat naken i en snödriva. Synd bara att jag inte rökt på en halv evighet och alltså snart måste bege mig ut på balkongen.

P.S Nu har jag bytt till en av de headers som Heidi har gjort. Hon och Ulrika har ju gjort så himlans snygga headers till mig att jag inte kan välja så jag byter med jämna mellanrum.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...