27 februari 2010

Note to self

Eftersom jag har massor att blogga om i morgon så tänkte jag använda kvällens sista inlägg till att göra en egen liten kom ihåg-lista åt mig själv. Sen att jag inte riktigt själv vet när jag sl ha tid att skriva alla inlägg är en annan sak.

Hemleveransen och det bök och stök som varit kring det.
Buzzador.
Dagens blogg som också är anledningen till att jag inte kunnat slappna av och komma isäng.

Nu är det dock definitivt dags att komma isäng, det var det faktiskt för länge sen. Så jag ska bege mig ut på balkongen för god natt-ciggen och sen ska jag krypa ner i sängen och försöka få boken att distrahera mig tills jag slocknar. Min mobil kommer nog att ringa senast åtta skulle jag tippa på.

Så nattis natt med er alla och hoppas att ni är rädda om er och de som står er nära.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...