09 mars 2010

Emo

Så, nu har bästa Karro varit här och färgat mitt hår svart så nu så ser jag ut som ett emo igen. Värre blir det när jag ska slänga in blåa slingor i luggen också, men det är ett senare projekt. Bildbevis kommer i morgon. Och då ska jag försöka få till en äkta fjortisbild med ankläppar och allt. Fast det är mest för att jag har svårt att vara naturlig på bild. De enda bra bilder på mig är när jag varit omedveten om att jag är med på bild.

Men nu börjar det att bli dags att blåsa håret relativt torrt och sen krypa ner i sängen. Och du Karro, nästa projekt blir en klippning ;)

Hoppas att ni haft en lika bra kväll som jag har haft och att ni sover gott och tar hand om varandra.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...