25 april 2010

Idag är det en del som ska hinnas med. Jag ska göra månadsmatsedel för Maj, jag ska planera vad som ska bakas på Leos kalas, jag ska fixa inköpslista och in och beställa för att få leveransen på tisdag. Jag ska vika undan en massa tvätt, jag ska duscha och dessutom bege mig ut för att hitta tre bilder på hur det ser ut här, vilket är dagens tema hos fototriss.

Sen ska jag hem till världens bästa Kalle och formatera om datorn för att se om den uppför sig lite bättre. Efter det så kör Kalle hem mig, följer med upp och fixar det trådlösa nätverket och så att jag kan komma på grejer på den stationära från min laptop. Sen tippar jag på att det är kväll och att jag kommer att kollapsa.

Vad ska ni roa er med idag när det är söndag och solen lyser?


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...