29 april 2010

Min dag idag

Idag händer det bara bra saker för mig. Först pratade jag med min handläggare på familjeenheten (som var väldigt noga med att påpeka att det officiellt inte heter så) och fick veta att det blir familjekollo även i år. Dock är första veckan full, men hon skulle prata med den som har hand om det och sedan återkomma till mig. Så nu håller vi tummarna för att vi ska få åka på kollo i år också.

Sen pep mobilen till och min laptop går att hämtas ut redan klockan 17 idag. Så jag ringde genast världens bästa Kalle för att höra när han kunde komma och fixa med routern, vilket troligtvis blir i morgon eller senast lördag.

Sen mår muffen bättre nu (intresseklubben antecknar) då jag lyckades få hål på bölden och tömma ut det mesta. Så nu kan jag gå, lägga mig ner och sätta mig utan att skrika högt. För att inte tala om att jag äntligen kunde raka mig igen. Jag hatar kroppsbehåring och att gå en vecka utan att raka sig är tortyr för mig.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och snegla på klockan och hoppas att den blir 17 väldigt snabbt så jag får gå och hämta ut min nya babe. Hoppas att ni har en lika bra dag som jag har.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...