31 maj 2010

Äntligen måndag

Jag älskar måndagar, och lite extra idag. Efter en helg med kaos är det extra skönt med vardag och rutiner.

Och idag vill jag absolut inte att mina små ska vara stora, de ska vara precis som de är. Maja är ledig från dagis idag, men hon har varit pigg och glad och skrattat massor nu på morgonen så hon kan nog gå till dagis i morgon.

Leo och jag hade en jättemysig promenad till dagis nyss. Han är så annorlunda när inte Maja är i närheten. Jag tror att det blir bra för honom att Maja slutar dagis och börjar på sexårs efter sommaren.

Nu är det dags för en runda inne på ica, sen hem och fixa och dona lite. In i duschen efter det och sen iväg till syd för att fortsätta med utredningen om ADHD. Hoppas att ni alla får en fin måndag.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...