31 maj 2010

Senil light



Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag hade ju tänkt mig att Maja kunde gå till dagis i morgon. Men inte då. När jag kom hem efter att ha lämnat Leo och handlat så hade hon feber igen. Så det blir hemma från dagis i morgon med Inttu för henne. Leo och jag ska ner på stan och handla för pengarna han fick när han fyllde.

Och så skulle jag iväg till Syd idag. Duschade och gjorde mig i ordning och traskade ut ur porten. Började att fundera på varför inte larmet ringt att det var dags att gå. Hmm, kan ju vara för att jag gick nästan en timma för tidigt. Så det var bara att gå in igen och sätta sig med en kopp kaffe. Nu ska jag leta upp nya bloggar att läsa och vänta på att det ska bli dags att gå, igen.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...