07 maj 2010

Fredag

De flesta älskar fredagar. Det är sista dagen på arbetsveckan och sen är det helg, skoj och kul. Jag gillar bara varannan fredag. De fredagar trollen kommer hem. Idag är det en fredag när de åker, och jag gillar det inte alls.

Så jag ska uppväga det med lite tröstshopping på förmiddagen. Fast i ärlighetens namn är det mest nödvändigheter. Nya piercingkulor (min sista ramlade ner i avloppet när staven lossnade när jag tvättade ansiktet igår så nu går jag med den gigantiska läkestaven) och brunt omslagspapper så att jag kan fortsätta att lägga ut saker på Tradera. Födelsedagspresenter åt Leo som fyller fyra(!!) år i morgon. Det enda i nöjesväg jag ska köpa är troligtvis en ny mobil. Men det är inte fy skam det heller.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fortsätta att flytta 87 gig från den stationära till min älskade laptop med ett 8 gigs USB-minne och sen ska jag göra i ordning mina små för dagis. Hoppas att ni får en fin fredag.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...