02 maj 2010

God morgon söndag

Nu har jag fått i mig första muggen med kaffet och läst lite bloggar. Nu sitter jag här och har precis påbörjat andra muggen.

Idag ska jag försöka mig på något som jag inte gjort på flera år, nämligen steka pannkakor. Det har aldrig velat sig för mig. Däremot så kan Rasmus göra det vilket är anledningen till att jag tänker försöka mig på det idag. Han fyller 13 i år, och jag vägrar att gå med på att han klarar det men inte jag. Däremot gav jag honom stränga order om att vara hemma tills det är dags att börja med lunchen så att han kan ta över om det behövs.

Efter lunchen så kommer Inttus bror och hämtar upp oss och så åker vi hem till dem för att tillbringa eftermiddagen där. Det ska bli skönt att komma iväg hela familjen och göra nånting. Speciellt nu när det är så otroligt fint väder, och de har en tomt där ungarna kan vara ute och leka.

Vad ska ni göra idag när det är söndag och solen skiner?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...