09 maj 2010

Jag som trodde att det skulle bli MASSOR att göra idag eftersom jag gjort mest ingenting fredag och lördag blev riktigt förvånad när jag tittade på klockan för ett litet tag sen och insåg att jag är i stort sett färdig med allt.

Jag sov länge, till strax efter nio och tillbringade allt för lång tid med att dricka kaffe och prata med världens bästa kusin på msn. Jag försökte skjuta upp att sätta igång och hon att skriva C-uppsats. Hon är så satans bra som tar examen i sommar. Och ännu bättre är att hon kommer att flytta till stan. Jag är som en förälskad fjortis som bara går och längtar. Vi växte upp ihop och har hängt ihop som ler och långhalm sen vi var yttepyttesmå.

Sen in i duschen och sen sätta igång. Och nu är jag klar. Det enda som är kvar är att baka bullarna som nu står på första jäsningen. Sen när de jäser för andra gången ska jag skriva ihop min överklagan som ska lämnas in i morgon. Sen är jag färdig med det som ska göras idag. Jag har en känsla av att det blir lite serietittande då tills det är dags för middag och efter det Avatar och mys i soffan. Ett helt ok sätt att tillbringa en söndag på.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...