20 juni 2010

Finns det nån slumpgenerator för rubriker?

Igår var en riktig slödag. Efter att vi ätit så la jag och Inttu oss i var sin soffa och skulle kolla på film. Jag slocknade relativt omgående och sov till och från fram till nio på kvällen. När jag vaknade så låg Inttu i den andra soffan och sov. Vi satt i soffan och gäspade några timmar innan vi gav upp och gick och la oss. Det enda effektiva jag gjorde igår var tekakorna, som blev himmelskt goda.

Idag händer det däremot lite mer. Vi ska hem till moster och jag ska försöka lära henne att ladda ner musik som hon kan lägga in på sin mp3-spelare. Det ska bli spännande. Min moster är nämligen ingen datormänniska. Men vi ska nog lösa det där.

Hur ska ni spendera sista dagen på helgen?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...