18 juni 2010

Fredagskväll

Jag sitter just nu och bränner ner filmen Did you hear about the Morgans. RW-skivor är nog det bästa nån uppfunnit näst efter varma mackor. För av någon konstig anledning så låser sig alla filmprogram vi någonsin använt när vi tittar på film från datorn. Tv-serier går däremot alldeles utmärkt att titta på utan att datorn hänger sig. Konstigt.

Dagen har varit fredag som den alltid är när trollen åker. Jag försöker hålla mig sysselsatt men det suger ändå. Idag roade jag mig med shopping bland annat. Iofs bara nödvändigheter som en påse från apoteket och 4kg kattmat för 100kr.

Sen kom mamsen över med en hushållsassistent med en miljon tillbehör. Men den står fortfarande kvar i påsen för jag har inte ens orkat packa upp det för att se allt som följde med.

Men i morgon är det lördag och då är det alltid bättre. Då ska jag packa upp allt jag handlade idag, skriva ett lite mer utförligt inlägg och även baka småfrallor på rätt sätt.

Men tills i morgon ska jag fortsätta att vara emo med film, godis och pojkvän.

Hur ska ni roa er när det nu är fredag och helg?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Heidi sa...

Inte mycket som händer hos oss ikväll. Jag är fruktansvärt trött! Skall nog lägga mig tidigt ( HA HA så säger jag alltid sen blir klockan över 24 och var sitter jag? HÄR! ) :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...