19 juni 2010

Full fart

Jag har snart varit vaken i 2 timmar men jag är trött så trött. Satt uppe igår och tittade på film och kom i säng efter två. Men självklart förstår inte kroppen att den ska sova lite längre då utan jag vaknade samma tid som vanligt. Och jag som gått hela veckan och sett fram emot min långa sovmorgon jag skulle ha.

Idag ska jag försöka mig på frallorna igen och se till att göra rätt den här gången. Jag har säkert 10 blogginlägg i huvudet som jag ska försöka hinna få ner men känner jag mig själv rätt hinner jag glömma det mesta. Det ska fixas och donas här hemma och jag ska försöka hitta en bostad i mitt kök åt min nya matberedare med tusen tillbehör. Jag ska till ICA och posta en massa saker jag fått sålt på Tradera. Sen kommer säkert lite tid gå åt till att hitta den där bloggdesignen som finns färdig och klar i mitt huvud men ingenstans på nätet. Fast just nu känns det mest som om jag vill gå och lägga mig igen trots tre stora muggar med kaffe.

Vad ska ni göra idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...