22 juni 2010

Här går det undan

Idag när vi åt lunch så satt jag och läste PC för alla (min favorittidning) där de hade ett test av mobila bredband. Jag har ett mobilt bredband som fortfarande ligger i kartongen eftersom det följde med när jag köpte datorn.

I deras test visade det sig att just Telenor, som jag har, var bäst i test. Funderade ett tag på om jag skulle installera det på min dator då mitt trådlösa suger. Dålig hastighet och det kopplar ner lite som det själv känner för. Jag får hoppa över alla inlägg som innehåller videobloggar för det laggar så mycket vilket är lite tråkigt för jag älskar Fejdans videobloggar. Spotify hackar och stannar upp så det används inte så ofta som jag skulle vilja här hemma.

Så i med det mobila bredbandet och installera. Sen kom det upp skriv in PIN-kod. Hoppsan då vart finns den? Inte i förpackningen, inte på simkortet. Efter lite letandes i stället med räkningar så hittade jag det. Och schwooos sa det när jag började surfa. Bilder poppar upp istället för att sakta men säkert rullas fram. Jag hinner knappt skriva in adressen till en sida så är den laddad. Mitt mobila bredband är helt klart en av mina favoritprylar nu. Och det bästa av allt är att det finns ingen gräns för nedladdning. Lilith is in love.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

carolinhe sa...

sv ; ja det är taget med den nya kameran :) och tack <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...