09 juni 2010

På det igen

Det är redan onsdag tydligen. Dagarna utan trollen går sakta, men veckorna går fort. Konstigt det där. Idag blir det samma som resten av vecka, städa och hålla igång, tvätta lite och framåt kvällen krascha i soffan.

Igår gick jag och la mig i skaplig tid, runt tio. Men klockan blev elva och jag somnade inte, sen tolv, sen ett. Och jag kunde inte förstå varför för jag slocknar alltid i stort sett på en gång. Sista gången jag var uppe och rökte så funderade på om jag skulle ta en sömntablett till, men risken för att flumma iväg totalt. Men å andra sidan så kände jag ju inte alls av den första. Och det var ju inte så konstigt kom jag på, eftersom jag helt glömt att ta den. Så en tablett och sen ut och röka. In i sängen och jag däckade i stort sett på en gång. Senil som vanligt alltså. Tur att huvudet sitter fast för annars hade jag nog glömt det också.

Nu ska jag hälla i mig kaffet, sen är det dags att sätta igång. Vad ska ni göra idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Ninde sa...

Jobba på att reda upp jobbstrulet. Sov också dåligt inatt. Kanske något i luften? Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...