08 juni 2010

Titta han kan


Ja men titta vad duktig han var. Av utväxten syns inte ett spår och det är jämn och fin färg över allt. Nu kommer han att få göra det här en gång i månaden. Men nästa gång ska jag välja mitt gamla vanliga märke för den här nyansen var lite för matt för mig. Men vilken duktig pojkvän jag har trots att jag allt som oftast gnäller på honom här i bloggen.

Nu står kladdkakan i ugnen och vaniljsåsen i kylen. Maten är på gång och jag deppar över att Dr. Phil verkar ha gått på semester på våran tv. Snart blir det wrestling och mys resten av kvällen. Rasmus börjar nio i morgon så vi kanske till och med klämmer två avsnitt på raken. Gud vad jag älskar mitt liv för tillfället.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Linn Beate! sa...

så fin en blogg du har : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...