21 juni 2010


Så där ja, då var Syd överstökat för den här gången och mitt huvud är så fullt med ord att det känns som om det ska explodera. Den här gången var det minnet jag skulle testa och jag fick upprepa ord om och om igen och jag höll på att strypa någon och få ett hysterisk utbrott.

Det är ju allmänt känt att jag är senil light och till och med har en lapp på insidan av ytterdörren med allt jag ska ha med mig när jag går hemifrån. Innan så gick jag ju hemifrån utan både nycklar, mobil och allt annat man kan tänkas behöva.

När jag kom hem var Inttu snäll och värmde upp lunchen medans jag satt och gjorde ingenting, och efter det hällde han upp kaffe åt mig också. Så nu sitter jag här med min kaffe och är så trött så trött.



man kan undra varför de har utredningarna på psykosverksamheten och inte på mottagningen

Förhoppningsvis piggnar jag till när vi ska ta en promenad till ICA. Inttu ska köpa kakor och jag måste kolla om man kan få några märken för Bpost. Allt jag säljer på Tradera skickar jag nämligen med just Bpost, och det är vardagsirritation att behöva gå till utlämningen hos ICA och stå i kö i en halvtimma enbart för att få ett litet klistermärke. Frimärken har jag ju alltid ett lager av hemma, så det vore skönt att kunna lägga det direkt på lådan.

Nej, dags att ge sig ut i friska luften så man piggnar till, annars somnar jag väl med huvudet på tangentbordet. När vi kommit hem igen blir det nog serier ett tag tror jag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...