08 juni 2010

Tveksam

Nu har Inttu precis kletat in mitt hår med färg. Och vilken tur att jag smörjde in pannan med Vaselin innan, för han bara körde på. Vaselin gör att det bara är att torka bort färgen som fastnat, mycket smidigt.

Han hade ju ett mycket eget sätt att färga på. Halvvägs så kände jag att jag började att få lite panik över hur han gjorde. Det ska bli spännande att se hur det blev när jag sköljt ur håret. Jag har ju inte stora förhoppningar måste jag säga. Min karl är bra på mycket, men det känns som om det här var lite överkurs för honom. Men blir det bra så har jag fått min egen hårfärgare som alltid finns där. Om en halvtimma får vi se hur det blev.

Och efter färgen är ursköljd så ska jag slänga ihop en kladdkaka, sen ska vi äta och titta på wrestling ikväll med Rasmus. Det har varit en riktigt bra tisdag, trots att det brukar vara min hatdag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Ulrika sa...

haha snyggt.. men hur gjorde du innan du hade karl?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...