25 juli 2010

God natt

Sitter åter igen ute på balkongen med godnattciggen och funderar över dagen som varit. Idag har det mest varit tungt och redan strax efter lunch ville kroppen ge upp, och då hade jag inte ens börjat med tvätten än och släpa den upp och ner för alla trappor.

Det bästa med dagen har väl varit att jag börjar inse att Inttu faktiskt lyssnade och tog till sig sist när vi pratade. Men vårat förhållande får nog fortfarande vara på prövotid ett tag till. Det har ju ändå bara gått en vecka så det är ju svårt att veta om det verkligen kommer att hålla i sig.

Det sämsta idag har nog varit vädret. Jag vet att jag skrev att det var skönt att det var dåligt väder eftersom jag skulle tvätta, men det suger verkligen att sitta instängd i en lägenhet med två små barn som behöver få komma ut och rasta av sig. De driver mig till vansinne. Tror inte att de hållit sams mer än tio minuter åt gången. Och vad jag kan se ska det inte bli så mycket bättre väder nästa vecka.

Nu är det dags för sängen. Ryggen värker och jag har varit redo för sängen sen efter middagen. Lär nog inte hinna se så värst många minuter av CSI innan jag däckar. Nu är det tandborstning som gäller och sen ner under täcket och bara slappna av. Mitt sovrum är verkligen mitt lilla hörn av lugn här hemma. Hoppas att ni får sova gott.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...