21 augusti 2010

Fredageftermiddag 20 Augusti

Inttu kom över igår också och sov här. Det gäller ju att passa på eftersom trollen kommer idag och då blir det inget sova ihop på en vecka. Som tur är kommer han över några timmar på söndag för att träffa trollen som har saknat honom. Speciellt Maja.

Idag skulle jag till ICA Maxi och handla gympakläder åt Maja och lite annat småkrafs som behövdes. Och som tur är så hade mamma semester den här veckan så hon körde mig. Det sparade mig en massa tid. Hade jag tagit bussen hade det tagit över två timmar bara att åka fram och tillbaka.



Det kommer att kännas väldigt tomt ikväll när trollen har lagt sig. Rasmus åkte ju idag och kommer på söndag igen. Tur att jag köpte en påse godis som kan hålla mig sällskap.



Nej, nu ska jag sätta igång och göra det sista här hemma innan trollen kommer. Gud vad skönt att de kommer hem.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...