30 augusti 2010

Fredagmorgon 27 Augusti

Mina småtroll var sjusovare i morse också. Vaknade av alarmet halv sju och gick upp och knäppte igång kaffebryggaren och gick ut på balkongen för att röka morgonciggen. När jag satt där ute så kom Leo upptassandes men Maja fick jag gå in och väcka.

Mammas älskade


Och idag var det inte kul alls att lämna Leo på dagis. Han ska ju till Kim idag, och började att gråta redan när vi gick ifrån skolan efter att ha lämnat Maja.

Så när vi kom fram letade vi upp dagisfröken Emma, som är den enda som får komma i närheten av Leo när han är ledsen på morgonen.

Och idag ska jag till psykologen. Hoppas att hon vet vart vi ska börja, för jag har ingen aning. Jag vet bara att just nu är hela insidan kaos, men jag har ingen aning om varför, eller vad jag ska göra åt det.

Lilith, nu med extra tillsatser av kaos

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

elin sa...

tack så mycket :D du får en länning när tävlingen är avslutad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...