16 augusti 2010

Gårdagen idag

Som ni kunde se så hade dagens inlägg tidigare idag gårdagens datum som rubrik. Anledningen är rätt enkel men tänkte förklara lite närmare.

Förut skrev jag alltid dagbok och har gjort i perioder till och från sen jag fick en i present när jag fyllde sju år. Och nu har jag börjat igen.

Men det känns lite onödigt att skriva inlägg på bloggen under dagen, och sen sätta mig och skriva dagbok på kvällen.

Alltså skriver jag gårdagens dagbok morgonen efter på bloggen. Och mycket mer utlämnande än så kan det inte bli. Jag utelämnar ingenting i dagboken, och alltså hamnar precis allt på min blogg också.

Nu ska jag köra igång ett avsnitt CSI och sova gott har jag planerat, ska ju upp tidigt till skolan i morgon. Sov så gott.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...