10 augusti 2010

God morgon

Leo kom in och väckte mig fem minuter innan mitt alarm skulle ringa. Han lade sig i soffan och vaknade till liv medans jag körde igång kaffebryggaren och gick ut och rökte. Sen plockade vi fram frukost. Men sömntutan Maja fick jag gå in och väcka klockan sju. Hon kan inte äta direkt när hon vaknat utan måste vakna till liv en stund först.

Men nu sitter båda två och mumsar frukost och tittar på Svampbob. Jag har precis läst igenom morgonskörden av bloggar och druckit mina två gigantiska muggar kaffe. Nu ska jag se till att få på mig lite kläder och fixa och dona lite här hemma och göra i ordning trollen. Jag bara älskar när morgonen är så här mysig där man kan göra allt i lugn och ro utan att stressa.

Efter att jag lämnat trollen på fritids och dagis ska jag hem och ta en dusch och sen bege mig iväg till skolan. Fasar redan för att cykla uppför alla uppförsbackar.

Hoppas att ni får en bra dag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...