12 augusti 2010

God morgon?

Stumpan somnade inte förens efter klockan 23 igår. Så jag lät henne sova tills hon vaknade av sig självt. Så vi blev väldigt sena. Jag har precis lämnat av Leo och ska hem och duscha och sen iväg till skolan.

I vanliga fall brukar jag ju fixa och dona lite innan jag åker iväg men det kommer jag inte hinna idag. Om en timma ska jag iväg och det är ungefär den tiden det tar för mig att göra mig i ordning.

Och ikväll kommer pappa med tvn. Nu ska jag bara fundera ut vart jag ska ställa den tills i morgon när Inttu hämtar sina saker. Och i morgon skulle vi ha varit förlovade i åtta månader. Men fredag den 13 har alltid varit min turdag och så även denna fredag.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...