27 augusti 2010

Onsdagsmorgon 25 Augusti

Det är nästan så att man kan tro att det är tisdag idag, dagen som gud glömde.

Det började med att Leo satt på toan och gapade om att han var klar, vilket jag inte vaknade av. Däremot så väckte han Maja, som kom in och väckte mig. Och jag var så trött att jag inte fick upp högra ögat.

Kaffet gjorde dock att jag vaknade till liv. Men inte tillräckligt mycket för jag glömde trollens regnkläder och stövlar när jag skulle lämna dem. Och nu spöregnar det.

När jag kom hem så fick jag helt plötsligt mensvärk. Vilket jag inte haft på flera år. Det i kombination med att det regnar ute gör att jag tar bussen till skolan istället för att cykla.

Lilith, tröttast i världen


Sen skulle jag mala tobak, och malaren bara bråkade och klumpade ihop allt, vilket gjorde att det tog längre tid och allt annat jag skulle hinna med blev försenat.

Efter mycket om och men blev det ändå en låda med malen tobak


Så ja, det är onsdag men känns helt klart som en tisdag. Nu ska jag slänga på mig lite smink och sen bege mig till skolan.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

moa carlberg sa...

åh vilken härlig header! riktigt fin. allt bra?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...