18 augusti 2010

Varför det tog slut

Det finns egentligen ingen enkel förklaring till varför det tog slut mellan mig och Inttu. Han har en del problem han måste ta itu med innan han kan fokusera på ett förhållande. Jag vet att han gjorde sitt bästa under tiden vi var tillsammans. Men just nu måste han vara egoistisk och lägga all energi på sig själv.

Jag tycker inte illa om honom på nåt sätt, han är en helt underbar kille och han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Det har han alltid haft och kommer alltid att ha.

Vi har kontakt via sms lite då och då för tillfället. Han var inte bara min pojkvän, utan i 18 år var han min vän. Det är ingenting jag kan bortse från. Han är fortfarande min vän. Och jag hoppas att när han fått ordning på sina demoner och jag fått ordning på mina problem så kanske vi kan hitta tillbaka till varandra. För som sagt, han är en bra kille, en av de bästa, men just nu så behöver han få ordning på sig själv. Det var därför jag valde att avsluta allt nu när vi fortfarande kan vara vänner. Innan det gick så långt mellan oss att även vänskapen förstördes. Så nu vet ni.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...