06 september 2010

Torsdagkväll 2 September

Gud vilken konstig dag det har varit. Jag har mått skit men har ändå haft massor med energi. Så mycket energi att det har känts som om hela jag vibrerat, det har snurrat i huvudet och jag har inte kunnat sitta stilla. Jag har fått mer gjort idag än på hela veckan.

Körde även ett tvättpass, och vek undan den torra tvätten på en gång. Annars blir det oftast stående en dag eller två. Fotograferade saker som ska ut på Tradera, vilket jag har skjutit upp i flera veckor.

Och i morgon kommer mina älskade troll hem. Passande nog är det Lagersbergsdagen i morgon på fotbollsplanen, så vi ska dit och titta efter att jag har hämtat dem på fritids och dagis. Hoppas bara att jag har lika mycket energi i morgon.

Och i morgon ska jag hämta ut en beställning från Ellos, höstkläder till mig och ungarna. Sen har vi allt vi behöver, förutom några tröjor till mig. Men det köper jag på mig sakta men säkert från Tradera.

Nej, nu är det dags att borsta tänderna och sen är det sängen som gäller, vill vakna i skaplig tid i morgon.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...