31 oktober 2010

Bloggtips

Via en tävling (som jag inte vann buhu) så hittade jag en fantastisk blogg på nätet. Jag kan inte förstå hur jag inte hittat henne tidigare. Den är så bra skriven att jag var tvungen att gå tillbaka och läsa enda från början, för att få veta hur hon kommit dit hon är nu, varför hon är den hon är. Ja, ett enda inlägg gjorde mig nyfiken nog att börja läsa från start.

Hon och jag är varandras motsatser i det mesta, men jag tror att det är det som lockar mig att läsa hennes inlägg. Jag utmanas varje gång, får mig att fundera över varför jag tycker som jag gör, att omvärdera mina åsikter och min syn på livet. Däremot så kommer jag att fortsätta att raka mig ;) Så bums in och läs hos henne, jag lovar, ni kommer inte att ångra er.

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Zami sa...

Hejsan, jag har kört igång med veckans blogg. Anmäl dig och var gärna med och tävla. Lycka till!
Kram Zami!

"Cecilia" sa...

Håller med dig, verkligen en bra blogg! Din blogg är också mysig att läsa. Tycker bra om familjebloggar, det gör mig glad :) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...