18 oktober 2010

Liten börjar bli stor

Idag efter att jag hämtat upp Maja från sexårs så gick vi och hämtade Leo på dagis. I kapprummet har de en liten bokhylla där alla barnen har sina pärmar. Under den korta tid det tog för Leo att få på sig jackan hann Maja med att läsa namnen på fem pärmar. Fattar ni, skruttan kan läsa! Helt själv utan hjälp bokstaverade hon snabbt sig igenom namnen medans jag torkade en liten tår ur ögonvrån. Snart skaffar hon p-piller, tar studenten och flyttar hemifrån.

Inte så liten längre

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Lovisa sa...

Sv: Hej! Vad gullig du är! Vad kul att du följer/följt min resa. :) Satt inte för så länge sedan och läste genom min blogg.. och insåg vilka framsteg jag gjort.

Hoppas du mår bra och att du får en fortsatt trevlig dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...