25 oktober 2010

Skitdator

Min dator roar sig med att få en blue screen mellan varven. Det roliga är att det är aldrig samma felmeddelande. Jag gjorde en återställning, men det blir fortfarande blue screen. Dock är det alltid något felmeddelande om RAM-minnet. Så vi får hoppas att det räcker med att formatera om och det inte är något fel på hårdvaran för då gråter jag. Jag ska hem till världens bästa Kalle på onsdag efter att han har slutat jobba så ska han fixa och dona med burken lite. Under tiden roar jag mig med att hålla tummarna för varje sekund som datorn är igång.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

blossip sa...

hej hej!
Såg din blogg på blogstart. tänkte bara tipsa dig om att du kan lägga till en beskrivning om din blogg, så folk direkt i rampljuset kan läsa vad du skrivit om den =)

ha det fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...