28 oktober 2010

Torsdag är nya tisdag.

Förut var ju tisdagar min stora hatdag. Allt som kunde gå åt helvete då gjorde det, och även vissa saker som man trodde inte kunde gå åt helvete. Men nu är det torsdagar som är så. Förutom att boxen inte fungerade så var jag även på väg att bränna ner huset.

Jag hade varit ute och rökt. När jag skulle gå ut nästa gång så ser jag att ena stolsdynan till utemöblerna brinner. Då har det hoppat glöd från askfatet till stolsdynan. Hur det gick till kan jag inte lista ut, eftersom att jag har en kruka upp och ner så det är bara ett litet hål. Så in med den i badkaret och köra igång duschen tills det slutade att brinna.

Jag borde låsa in mig i ett rum resten av dagen och inte gå ut förens i morgon.

Så här bleh är jag nu

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...