10 oktober 2010

Tråksöndag

Idag var det verkligen en typisk söndag, inget blev som jag hade tänkt. Mina muffinsplaner gick om intet när jag inte hade några ägg hemma. Och jag tänker inte springa iväg till ICA samtidigt som jag tvättar bara för att köpa ägg. Så det får bli nån annan dag.

Så eftersom det inte blev något bakande så hade jag helt plötsligt en massa tid över. Och det var då jag märkte att det är en typisk söndag, det fanns ingenting att göra. Det var helt dött på nätet, bara skit på tv som vanligt och inte ens mina serier på datorn kändes lockande. Som tur var så kom Karro över för att titta på min växel på cykeln. Men det blev vi inte klokare på. Så hon följde med upp på en kaffe och lite prat, och helt plötsligt var det kväll. Så nu är det inte så många timmar kvar innan man får krypa ner i sängen och det äntligen blir en ny vecka.

Hur har ni tillbringat söndagen?




Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...