10 oktober 2010

Underbara söndag

Idag är det söndag. Då städas det, tvättas och bäddas rent här hemma. Nu fick jag äntligen använda mitt nya bäddset som jag köpte på Ellos för nästan inga pengar alls. Och självklart skulle tjockkatten godkänna så fort det blev klart.



Nu är jag färdig med allt som ska göras här hemma, det är bara tvätten kvar som tar hand om sig självt i stort sett. Så jag funderar på att slänga ihop lite muffins efter att jag varit nere med nästa omgång tvätt. Men först och främst ska jag dricka kaffe och försöka piggna på mig lite efter lunchen.

Vad gör ni idag?

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Kalle sa...

Varit en sväng till mamma och en långsam promenad till Ville genom den ljuva höstdagen. Det är vad jag gjort idag, nä matlådor till jobbet med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...