25 november 2010

Fan för dig

Om du bara visste hur mycket jag hatar dig för att du får min vackra dotter att gråta. Hur mycket jag avskyr dig för att deras liv aldrig kommer att bli som det var. Hur mycket jag föraktar dig för att du har tagit deras barndom ifrån dem.

Det är jag som finns här och torkar tårarna när de gråter efter dig. Det är i min säng de får sova för att du har ändrat hela deras liv så pass att de inte kan somna. Det är jag som får försöka förklara det oförklarliga för dem. För du har valt att se till att de inte har en vardag med dig. Du har valt att förstöra deras liv. Vilket straff du än får är det ingenting i jämförelse med det straff du har gett dem. Och för det kommer jag aldrig att förlåta dig.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...