17 maj 2011

Ja men så klart

I morse när jag och Leo gick omkring och vattnade blommorna så ringde det på dörren och tvättmaskinsreparatören var här. Jag höll tummarna om att det bara skulle vara ett litet fel som var lätt att fixa, och visst var det så.

Så jag såg framför mig hur jag slapp tillbringa hela dagen i tvättstugan utan istället kunde lägga mig och vila middag efter lunchen eftersom att jag sov riktigt dåligt i natt.

Men eftersom det är tisdag (dagen som gud glömde) så behövdes det en reservdel som de inte har utan måste beställa. Så den blir fixad förhoppningsvis torsdag eller fredag. Jaja, antar att det är bättre det än att de skulle behöva beställa en ny tvättmaskin. Men det suger att jag behöver tillbringa en hel dag i tvättstugan.
Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...